• Het verhaal:
    Rush City, de plek waar je moet vechten om te overleven. haat, geweld, drugs, seks, prostitutie, en gangsters. Dat is waar het over gaat in de stad. Met geld kan je zien te overleven. Je moet vechten voor geld, want in de hele stad hangt armoede. Je bent alles of niets, hoever ga jij om op de top te staan? In het Westen zijn de hoerenhuizen, het heet niet voor niks het prostitutiegebied. Er heerst veel armoede, niet gek want de hoeren moeten alles inleveren bij hun harteloze pooiers. In het Zuiden zijn de 'Dangerous Haters' de baas. Terwijl in het Oosten de andere bende de baas is. 'The Death Devils'. In het Noorden ben je veel beter af. Grote villa's, veel geld en luxe. Maar vergis je niet, daar is het wel het gevaarlijkst. Want de pooiers staan klaar om je te ontvoeren, en je dan te laten werken. Maar ben jij slim genoeg om te overleven? Ben je sterk genoeg? En het belangrijkste, weet je hoe je moet overleven?

    Extra Info:

    De 2 bendes wonen in hun eigen gebied, allebei in een oud huis. Het zijn de grootste rivalen. Kom over elkaars grens, en de bloederige oorlog begint.

    In het Noorden lijk je beter af te zijn, maar daar moet je ook zien te overleven. Want voor je het weet ben je ontvoert, en gedoemd om als hoer of bendelid te werken.

    In het Westen staat de prostitutie centraal. Sommigen zijn gedwongen het te doen, anderen doen het voor geld.

    Maar er zijn nog drugsdealers, die wonen in het Zuiden of Oosten. Wonen ze in het Zuiden, dan leveren ze drugs voor de 'Dangerous Haters'. Wonen ze in het Oosten, leveren ze drugs voor 'The Death Devils'.

    Bendeleden 'Dangerous Haters' (Max. 20)
    - Alysia Chanel Avery
    - Tyler Jay Lopez
    - Daniel Rose
    - Jerlynn Molan
    - Lorenzo Ronnie Degrassio Dood
    - Chris Justin Degrassio

    Bendeleden 'The Death Devils' (Max. 20)
    - Dianna Milena Lockhart
    - Destiny Maria Rodriguez
    - Jason Alexander Rodriquez Dood
    - Liana June Deville
    - Mick Andrew Dobbins
    - Devin Raffael Rodriquez

    Prostituees (Oneindig)
    - Melanie Zoey Sedgewick
    - Nadia Oliva Smalls
    - Valentine Rosie

    Pooiers (Max. 10)
    - Tyler Jay Lopez
    - Wolf Nozaof

    Drugsdealers (Oneindig)
    - Jerlynn Molan
    - Mick Andrew Dobbins

    Noorderlingen (Max. 10)
    - Alexis Rosie Verdine
    - Dakota Jennifer Noise
    - Esti Nicole Lovey
    - Katelynn Milla Williams
    - Diana Becxêr
    - Myra Serena Mason
    - Nathan Valencio
    - Destiny Diana Catherine Rose Lopez

    Regels:
    - Vermoord een ander alleen met zijn toestemming!
    - 16+ teksten mogen
    - Ruzies mogen
    - Mensen kennen elkaar al, behalve als je midden in de rpg erbij komt
    - Mensen mogen vanaf 11 jaar zijn
    - Max. 4 Personages per persoon!!
    - Ja mag een nieuw topic openen, als de vorige vol is en xMinaj offline is!
    - Als je off-topic praat doe het met haakjes!

    Rollentopic!


    El Diablo.

    [aboo]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Tyler

    Ik schud weer mijn hoofd, waarom mag ik niet gewoon dood?


    Laatste reactie ^^


    El Diablo.

    Dakota
    Deze zoen voelt speciaal, anders, goed en niet gewoon als de zoenen die ik normaal meemaak, die waren voor de lol en er kwamen niet echt gevoelens bij, maar bij deze wel, voor mij dan althans.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Destiny

    'Omdat het jou tijd niet is,' zucht ik dan maar. Ik trek hem mee terug de zaal in, 'Ik heb liever dat je die oude Tyler wordt dan deze,' Ik kijk hem smekend aan, 'Alstjeblieft je doet hier niemand goed mee.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Devin

    Dit was na een lange tijd weer een zoen waar ik gevoel bij kreeg. Het voelde goed en onder in mijn maag begon er een warm gevoel op te borrelen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Tyler

    'Mezelf wel' grom ik, en ruk me los om weer naar de wc te lopen.

    Alysia

    Fuck, dit is niet goed. Tyler heeft een briefje achter gelaten, ik vertrouw het echt niet. Misschien kom ik vannacht niet terug staat erop. Dan weet ik het! Zijn stoornis! Snel sms ik Destiny, die is vast in dezelfde club als Tyler. Des, kan je asjeblieft even kijken of het gaat met Ty? Hij heeft adv (sorry, kon niks verzinnen ^^" ) , dat betekent dat hij vol zit met agressie en zelfhaat.. Kan je please kijken of het goed gaat? verstuur ik snel.

    [ bericht aangepast op 2 maart 2012 - 0:25 ]


    El Diablo.

    Dakota
    Dat vlinders in je buik gedoe is idioot, zo voelde het niet, het voelde juist warm en..het maakte me gelukkig. Is dit wáre liefde? Wow ik ben daar nog wel jong voor.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [anyone die wil praten met Esti a. ? She is forever alone xD]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Destiny

    Ik loop achter Tyler aan. Ik krijg een sms Alysia, ik kijk het snel langs en frons waarom meld ze me dit maar oke Tyler is nu belangrijker, wauw dat ik dat nog ooit zou zeggen ik sms haar snel terug, Wat moet ik doen? Heeft hij iets ofzo? Sms ik snel terug ik loop naar hem toe. Ik leg mijn hand even tegen zijn gezicht aan en kijk in zijn ogen, het is niet dezelfde blik als die ik anders zie.

    Devin

    Ik stopte de zoen en keek haar toen aan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Dakota
    "Is er iets mis?" vraag ik en kijk recht in zijn ogen.
    Ik glimlach schaap-achtig, bang dat ik het verkeerde heb gevraagd.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    LovingStyles schreef:
    [anyone die wil praten met Esti a. ? She is forever alone xD]


    [Dianna wil wel praten, die's ook kinda forever alone.]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Alysia

    Als je eens weet hoeveel zelfmoordpogingen hij heeft geprobeerd door die zelfhaat.. Als je me niet gelooft, kijk maar bij zijn polsen. De sneeën zijn ontelbaar.. verstuur ik snel.

    Tyler

    Ik voel haar hand op mijn gezicht, en snel haal ik mijn hoofd weg. Ze mag niet weten waarom ik zo doe! Dat gebruiken ze zo tegen je!


    El Diablo.

    Destiny

    Ik kijk op mijn telefoon, en kijk Tyler dan aan, 'Doe maar rustig en gewoon,' zeg ik dan. 'Ik weet het al,' zucht ik. Ik pak zijn hand vast en draai zijn polsen naar mij toe. Ik schrik van de littekens maar kijk hem dan aan, 'Weet je hoe vaak ik dat vroeger heb gedaan,' zei ik toen. Ik hield mijn polsen onder de kraan en haalde alle foundation weg, 'Ik werk het weg met make up, maar ik zal ze altijd blijven zien,' zeg ik dan. 'Ik kan het best begrijpen maar dood gaan is echt niet de gemakkelijkste optie, waarom wil je het eigenlijk?'

    Devin

    'Nee tuurljik niet,' zeg ik dan. 'Je bent het eerste meisje waar ik gevoelens voor krijg,' zucht ik dan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Tyler

    'Omdat ik mezelf en het leven haat! En ik ben echt niet de enige die mij haat' grom ik, en kijk weg.


    El Diablo.

    Dakota
    Ik begin te blozen en blijf kijken naar zijn ogen.
    "En jij bent de eerste jongen waar ik echte gevoelens voor krijg," zeg ik.
    Dat voor Nathan? Me hersenen speelden een spelletje en om al die andere jongens heb ik nooit echt gehouden.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.